DOPRAVA

Vážení zákazníci, vzhľadom k aktuálnej situácii a vyťaženosti našich dopravcov, môže dôjsť k predĺženiu doby doručenia.
O presnom termíne Vás budeme telefonicky informovať.


Stone SK - informace o doručení_2

  • Doba dodání zboží, které je skladem, nepřesáhne 4 pracovní dny, a to až v 96% případů. V měsících hlavní sezóny (květen – prosinec) se jedná o 4-6 pracovních dnů.
  • Vždy se snažíme upravit termín dodání tak, aby co nejvíce vyhovoval Vašim požadavkům.
  • Nejsme schopni garantovat den, ani hodinu doručení zboží.
  • Dopravce má na doručení zboží od naší expedice 2 pracovní dny.
  • Dopravce má auto s čelem, zboží složí vedle auta na zpevněnou plochu a další manipulaci si musí zákazník zajistit dle vlastní potřeby.

 

Osobný odber v našom kamennom obchode: ZADARMO

Tovar, ktorý máme na sklade v našej predajni, si môžete vyzdvihnúť osobne - zadarmo ve Valašském Meziříčí, ČR. Akceptujeme platby v hotovosti v € podľa aktuálneho kurzu Českej národnej banky alebo platobnou kartou.
Než sa vydáte vyzdvihnúť objednaný tovar, počkajte na prosím na telefonické potvrdenie, tovar Vám pripravíme.

POKYNY NA PREVZATIE TOVARU:

  • Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu.
  • V prípade zistenia zjavného porušenia obalu zásielku nepreberajte a túto skutočnosť bezodkladne oznámte dopravcovi aj nám ako odosielateľovi.
  • Nenechajte sa dopravca odbiť a spíšte s ním protokol o poškodení!
  • Podpisom preberacieho protokolu prepravcu kupujúci potvrdzuje, že zásielka bola dodaná v poriadku a spĺňala všetky podmienky. Na prípadnú neskoršiu reklamáciu ohľadne poškodenia, porušenia obalu zásielky alebo tovaru, nemôže byť braný zreteľ. Pokiaľ nie je spísaný protokol s vodičom, nikto nám ani Vám škodu na tovar nenahradí.
  • V prípade, že zistíte závadu na tovar neskôr, vzťahuje sa na daný výrobok klasická reklamácia a k tomu daný postup (pozri Obchodné podmienky a Reklamačný poriadok).
  • V prípade akýchkoľvek otázok a nejasností nás neváhajte kontaktovať.